27 Haziran 2011 Pazartesi

Minik balkonumdan kareler , gezmelerden fotolar...


Size minik balkonumu tanıtıyorum , işte detaylar...
Deniz kokulu istiridyelerim...


Fenerlerim ,  arasında Özlem'den gelen nazarlığım...


Yeni aldığım kuşlu mumluk...



Duvardaki süsler , rüzgar gülleri...



Tuna'nın hediyesi balık nazarlık...


Hafta içi evimde birlikte keyifli saatler geçirdiğimiz arkadaşım Lale ve kardeşi Nazife'nin getirdiği Orkidem...
Bir tane vardı , ikinci kez çiçek açmıştı şimdi çiçekleri bitmek üzere , yenisi geldi.
Bilmeyenler için aklınızda olsun , orkidenin dalında çiçek kalmasa da atmayın , dalın boğum yerinden kesin ve bekleyin nasıl da açacak...ama bu arada yerini de sevmeli çok ışık ama direk güneş değil , altına tabak ve tabağa 3 günde bir su.



Ve...balkona genel bakış , görüldüğü gibi 2-3 kişilik ama balkonsuz bir evde yaşamaktansa daha küçüğüne bile razıyım . Balkon kapalı ama camlar sürgülü  , açıldığı zaman açık balkon gibi oluyor:)

Evimde en sevdiğim köşe , yaprakların göründüğü yer cam ve balkona bakıyor:)
Yastıklarım da yeni ,yaz için koltukların örtüsünü serince üzerine renk versin diye aldım.


Balkonumda akşam kahvesi


Bunlar da bizim evin kapı girişindeki çiçekler...


Yakınımızda bir ıhlamur ağacına sahip olmanın mutluğunu yaşıyoruz , pencere açık oldukça rüzgarın getirdiği kokusu içerilere kadar geliyor...

Bir tane de vişne ağacı var ve yeni yetme vişneler üzerinde...



Pazar günü bir ziyaret dolayısıyla Beykoz'daydık.
Biraz mola verip yağmur , bulut , güneş değişimleri arasında hem bu fotoları çektim hem de çay içtim...
Dalyanlar kurulmuş bekçisi başındaydı.





Bulutlar o kadar güzeldi ki , çok yakın ve puf puf!










Bu da ne diyeceksiniz:))
Unkapanı Pilavcısı öyle demeyin bir satış yapıyor,inanılmaz!
Bir an boş kalmıyor.
Biz ne mi yaptık , birer tabak alıp hemen oracıkta arabada yedik , yanında da ayran çok güzeldi.
Bu arada Bengicim kulakların çınlamıştır belki , blogunda tanıtmıştın ben de gidersem sana yayınlayacağımı söylemiştim , işte isbatı...





Eşim fotoğraf çektiği için bazı akşamlar çıkıyoruz.Bu da o akşamlardan biri , Balat , daha önce de tanıtmıştım bu kahveyi.
O zaman gündüzdü ve alt katta oturmuştuk , şimdi gece ve orta kattayız.Terası da var bir gün de oradan fotolarım belki...
Tavanı çok ilginç hep bu güzel , renkli lambalardan asılı... 

Nasıl kare ama ? beğendiniz mi???

Çok renkli bir yayın oldu , biraz ordan biraz burdan...
Haftanız da çok renkli geçsin...


40 yorum:

  1. senin de haftan cok güzel geçsin sevgili arkadaşım. içimi açtın yine pazartesi sendromluyken. balkonun çok şirin gözüküyor. sabah kahvesi yazın balkonda ayrı bir güzel oluyor.
    Buket Taman

    YanıtlaSil
  2. Balkonda kahve keyfi saatine bayıldım bir de gittiğiniz o kafedeki ayrıntıya harika..

    YanıtlaSil
  3. Evinin her bir karesine bayıldım!
    Kuşlu mumluk bana Asya'nın eski bir klibini hatırlattı hani kocaman beyaz bir kafes vardı.Ama kafesin gece görüntüsü çok daha güzel kahve fincanıyla birlikte.
    Balkona biz de ailece bayılırız küçücük de bir balkonumuz var ama bir tek orada uyumuyoruz desem yeridir:)
    Gelelim orkide meselesine bu sene öğretmenler gününde kardeşime hediye gelmişti o zaman güzeldi tabi ama şimdi çiçeksiz olduğu için annemle ben hadi atalım diyoruz fakat kız kardeşim hala umutlu şimdi sen de atmayın diyince ben de umutlandım:)
    Salonda sehpanın üstündeki o kutu da çok güzel!
    Balat'daki o kahveyi ben ilk kez görüyorum ne kadar güzel o yazını bir bulup okuyayım ve artık bu uzun yorumu noktalandırayım:)

    YanıtlaSil
  4. İstanbul'da en çok görmek istediğim yerlerden Balat.Senin postlarını okurken çok keyif alıyorum Nathalie.Gitmek istediğim ya da bilmediğim mekanlarda geziyor ve çok güzel fotoğraflıyorsun.Bu arada küçükte olsa balkonunun çok keyifli olduğu belli..Seninde haftan çok güzel geçsin...

    YanıtlaSil
  5. Balkonun içimi açtı,fotoğraflara ise imrenerek baktım, ahhh İstanbul ! Bol köpüklü kahveni bu akşam blog arkadaşların için iç :)

    YanıtlaSil
  6. Buketcim demek p.tesi sendromundaydın neyse şimdi iyi olduğuna sevindim:)
    Balkonda kahve hem sabah hem akşam var...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Mavi Balon , bende kahve keyfi çoook...
    Balat'daki cafe çok güzeldi , daha detay doluydu.
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. Yeraz haklısın şimdi hatırladım Asya'nın klibini:)Ben de gece fotosunu sevdim.
    Orkidenin unutma dalının boğum yerinden Sonbaharda kesilecek.
    Kalp kutu teneke English home'dan.
    Balat!daki cafe Nev-i cafe cadde üzerinde köşede 3 katlı.Tam belediye rest.karşısında...
    Sevgiyle kal,uzun , zevkli yorumun için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. Nazancım çok teşekkür ederim övgülerin için.Amaç o birbirimize güzellikler göstermek...
    Balat çok güzeldir,tarih ve yaşanmışlık izleriyle doludur.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Colette'cim demek balkonumu beğendin, minik ama sevimlidir.
    Bugün kahvemi hepiniz için içiyorum,tamam...Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Natali,

    Balkon çok şirin ve keyifli.. Bulut resimlerini çok sevdim...
    Unkapanı pilavcı'sının pilavını sevdin mi? Benim görmediğim bir ayrıntıyı senin post'da gördüm iyi mi...Lütfen Ücreti Peşin Ödeyiniz kısmı...
    Balat'ı ben hiç görmedim ilk gittiğimde mutlaka bu kahveye uğrayacağım..
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. Natalicim, kendin gibi, balkonunun içini sıcacık yapmışsın.Kapalı balkon her zaman kullanışlı. Nasıl keyiflidir orada oturmak. Perde üzerinde ki süslerine de bayıldım.
    teyzem bu sene epey pencere süs getirmşti. Ama pencereler eskisi gibi ahşap olmadığı için kullanmak istememiştim. Benimde mutfak pencerem bambu perde, üzerine bunları denemeyi düşündürttün bana. eğer yaparsam, paylaşırım. sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Bütün fotolar çok güzel ama ben en sondakini beğendim. Sanki bir masal dinlemişim de mutlu sonla bitmiş uyku vakti gelmiş gibi hissettim. Evinden ve yazından gelen huzurdan olsa gerek. Bu aralar ıhlamur kokularına bende bayılıyorum. Birde manolyalarınkine.

    YanıtlaSil
  14. balkonuna bayıldım..çok güzel..biz izmirli olarak balkon kültürünü iyi bilirim.olmazsa asla olmaz.küçükte olsa nefes alabilmeli insan.çok şirin we huzurlu görünüyor..

    YanıtlaSil
  15. Her kare apayrı güzel,herbiri için söylenecek o kadar çok şey var ki,yazmakla bitiremeyeceğim, en iyisi yolun bu tarafa düştüğünde gel de anlatayım :)

    YanıtlaSil
  16. Balkonuna bayıldım,sıcacık ve çok zevkli,yaz akşamları kahve keyfine doyulmaz gibi görünüyor...

    YanıtlaSil
  17. Natali , sen de benim gibi balkona birşeyler asmayı seviyorsun. ben de mumlarımı hergece yakıyorum.bu çarşamba bahçede yemek yiyeceğiz arkadaşlarla o zaman da yakacağım..

    YanıtlaSil
  18. son karedeki yansıma müthiş:) veee o minik balkonda kahve sefası için rezervasyon yaptırmak istiyorum ne dersin Natalicim;)

    YanıtlaSil
  19. natali'cim
    kuşlu mumluğunu beğenmiştim ama
    akşam karanlıkta yakınca çok daha beğendim,küçük ama sevimli balkonunda o fotoğraf etkileyici bir görüntü olmuş.
    orkide bakımı için verdiğin bilgiler için sağol,en yakın zamanda kendime orkide alacağım ve senin verdiğin bilgiler sayesinde bakacağım.
    ıhlamur ağacını çok severim
    maçkada yürürken ıhlamur kokusu aklımı başımdan alır:)
    o pamuk gibi bulutların altında uzanıp seyretmek vardı:)
    Lale.

    YanıtlaSil
  20. Ne güzel bir balkon köşesi, ne güzel aksesuarlar... Hayatı keyiflendiren insanların enerjisi sanal bir ekran da olsa her yerden kendini o kadar belli ediyor ki! Nataliciğim, hep böyle keyifli, şöyle bir kahvenin köpüğü kadar yoğun kal hayatın içinde, olur mu:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Kuşlı mumluğunu ve kayıklı fotoğrafını çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Natali, güzel fotoğraflarla önce evini, sonra İstanbul' u gezmek güzel oldu bayıldım her kareye

    YanıtlaSil
  23. Deniz kabukları rüzgar güllerini ve fenerleri bende çok severim. Balkonuna çok yakışmışlar..

    YanıtlaSil
  24. Natalicim balkonunu keyifle izledim o kadar güzel anlatmışsın ki , o kadar sıcak görünüyor ki.. Benim de seninkine benzer oyle minik bir balkonum var , acaba nasıl süslesem diye düşündüm birden. Pamuk gibi puf puf bulutları da çok güzel çekmişsin. Yazılarını ve fotoğraflarını merakla bekliyorum . Hayatın küçük ama güzel ayrıntılarını ve güzel keyifleri bizimle paylaştığın için çok teşekkürler . İyi bir yaz diliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Bengicim demek pilavcının çok önemli detayını kaçırmışsın:)Ne yapsın adam o kadar kalabalık ki...
    Balat Nev-i cafe'ye mutlaka git ,çok güzel.
    Teşekkürler,sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Zeynepcim gelirsen balkonumda da otururuz:)))
    Perde çok güzel ,üzerine konan şeyi de gösteriyor küçük çengellilerle bile süsler asabilirsin.Kimbilir sende de neler vardır? :)

    YanıtlaSil
  27. Defnecim son fotoyu ben de çok sevdim otururken birden gölge gözüme çarptı o şekilde çektim.Sen de ne güzel betimlemişsin,teşekkürler...
    Manolyaların da zamanı geldi yakında çiçekleri görürüz:)

    YanıtlaSil
  28. Severim deliyi , balkonsuz olmak benim için zor çünkü havayı çok severim.İzmirde her yer balkon gibi zaten , ne güzel...
    Çok teşekkürler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. Sevgili Banuca, benim yolun oralara düşerse mutlaka dinlemeye gelirim ama belki önce senin yolun buralara düşer,zevkle beklerim:)))
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  30. Sevgili Banuca, benim yolun oralara düşerse mutlaka dinlemeye gelirim ama belki önce senin yolun buralara düşer,zevkle beklerim:)))
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  31. Özlemcim bu balkonu yaz kış kullanıyoruz tabi çok soğuklarda durulmuyor.Kahve içmesi keyifli,seni de beklerim...
    Sayende balkon süslerim de çoğaldı,teşekkürler,sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Buketcim balkon , bahçe keyifleri yazın vazgeçilmezleri ve oraları şenlendiren süsler,biliyorum sende de var:))
    Bol keyifler...

    YanıtlaSil
  33. Meyracım son foto benim de favorim.
    Balkonda kahve keyfine her zaman , memnuniyetle beklerim:))
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  34. Lalecim mumluk akşam yanarken daha hoş görünüyor tabii:)
    Orkidem açıyor , çok güzel...
    Bulutların altında yatma fikrini beğendim ne güzeeeel olurdu :)))
    Doğadan gelen her koku çok güzel değil mi?
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  35. Zerocum yorumlarını özlemiştim , beni çok mutlu ettin.
    Ne güzel şeyler yazmışsın , sen de öyle bir insansın dediğin gibi ,yansıyor:)
    Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  36. Didemcim zaten kuşlu birşey görünce zor tutuyorum kendimi:)
    Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  37. Sevgili Bilge ve annesi , evimi sevmeniz hoşuma gitti , keyifli dakikalar geçirttiysem , ne ala...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. Sevgili Hüznün tadı , demek bunlar da ortak noktalarımız zaten sevilmeyecek gibi değiller ki , hayatı güzelleştiriyorlar...
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  39. Sevgili Tuna M.
    Sen de balkonunu küçük süslerle daha neşeli hale getirebilirsin,birlikte olmayı sevdiğin objeleri kullan.
    Fotolarımı ve yazılarımı beğenmen e çok seviniyorum.Yorumların için teşekkür ederim.
    Sana da huzurlu bir yaz dilerim:)

    YanıtlaSil
  40. dilerim balkonundan keyifli sohbetler ve keyifli okumalar eksik olmasın... balkonuna güzel bir ruh katmışsın...
    deniz temalı süsler çok hoşuma gider...
    iyi günlerde oturun inşallah...
    sevgiler...

    YanıtlaSil